Have an account?

Sunday, December 27, 2009

Hasil karyaKU...:)

Hehe...cantik x??puji la cantik...:P
Bertungkus lumus gak la 2-3 mggu nk wat mende nih..sbb nye buat sikit2 kan...
Akhirnya..inilah dier decor2 bersame alisa..:)
Tp langsir je xbuat ag...next versiion upload langsir br lak ek..:D

Wednesday, December 23, 2009

Cuti saje..

Mggu nih cuti lagi...
Hampir setiap mggu dlm bln nih pon cuti..
Esk n khamis dpn half day kat cni...lagi la best..;0
Sape la yg xsuke cuti kan..:D
Next week, nk balik kg..yahoo.com..:P

Tuesday, December 15, 2009

..Tido kol 3pagi..

Aduss,..ngantok lak rasa..:(

Pepagi td ngan semangatnye nk ambik news free yg dletakkan kat LRT tuh..
Coz kan, xsbr nak tgk brite pasal sukan..
Bangga gak rs, skuad bola Msia dpt g final..
Cayalah..:P

Eh, berbalik kpd news tuh, xde pon...at last tgk kat utusan.com..
Tahniah buat team bola Msia..
Gudluck Khamis nih..:)

Monday, December 14, 2009

Mencari Konklusinya

Kalau hujan cr konklusinya..sy pon cari konklusi gak... :0
Cam rs hampeh gak ler sbb..ley x mende yg simple tuh ak ambik masa berejam2 utk phm...
Huh..
Hari nih cm lemau skit otak....mgkin xsbr nk cuti jumaat nih..
Bdn lak rs penat2 jek...sebab sabtu ahad lepas bz mengecat umah...
Ti nk upload lah..hee...
Mmg kagum gak ngan hasil tgn sendiri..:D
"kalu kte xpuji diri sendiri sape ag kan.."
kehkeh..